شرکت بام ریشه بصورت سهامی خاص در سال 1394 تاسیس گردید؛ شرکت بام ریشه تلفیقی از دانش، تخصص، تجربه جهت ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان می باشد.

معرفی شرکت عمرانی بام ریشه در شهر جدید پردیس

از جمله فعالیت های شرکت بام ریشه

  • سرمایه گذاری، مشارکت، ساخت انجام کلیه معاملات پیمانکاری انواع ساختمان ها و شهرک های تجاری، اداری، مسکونی در داخل کشور
  • خریدو تملک اراضی مورد نیاز برای احداث ساختمان ها
  • تهیه لوازم و مصالح ساختمانی
  • انجام امور طراحی، محاسباتی، نقشه کشی، امورمشاوره ای و مشاوره طرح و نظارت فنی

Pardis Aramic RRC

مابراین باوریم که توسعه ی شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص تحقق نخواهد یافت. درهمین راستا تلاش در جهت رضایت مشتریان،ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان نه یک شعار بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.

تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی شرکت که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرارگرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش، افزایش تعداد کارکنان و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های مدیران شرکت است.

فعالیت شرکت در شهر جدید پردیس

ایجاد آرامش در فضای پرهیاهوی و شلوغ تهران تلاشی بی فایده است از جمله دلایل آن می توان به تمرکز ادارات، تراکم ساختمانی، ازدحام جمعیت،ترافیک بالا، آلودگی هوا، هزینه های بالای زندگی اشاره کرد.

دراین راستا شرکت عمرانی بام ریشه با هدف ساخت هتل وارد شهر پردیس شد اما پس از بررسی های متعدد کارشناسی و سنجش پتانسیل های شهر پردیس اقدام به ساخت پروژه های مسکونی با امکاناتی نظیر هتل های 5 ستاره دراین شهر کرده است.

ساخت این مجتمع های مسکونی از سال 1396 آغاز گردیده ودر 4 بلوک A1,A2,B1,B2 که بلوک B2 به مجهزترین امکانات روز و بصورت VIP ساخته شده است.

ساختمان آرامیس لاکچری پردیس

بهترین منطقه پردیس برای سکونت و خرید خانه، فازهای قدیمی‌تر همچون فاز2 بوده چون دارای امکانات رفاهی و شهری مطلوب‌تری هستند.

این مجتمع در فاز2 شهر پردیس و در محدوده ای  سرسبز به مساحت 50هزارمترمربع بنا شده است و دارای امکانات مجموعه آبی، سالن بدنسازی، خانه داری،آرایشگاه،محوطه سبزو زمین بازی کودکان،کافه تریا، سالن اجتماعات،Taxi Way میباشد.

در قسمت تاسیسات استفاده از سیستم گرمایشی سرمایشی VRF، سیستم گرمایش تابشی از سقف در تراس ها،سیستم هشدار خطر اعلام و اطفای حریق، سیستم هوشمند و کنترل از راه دور با BMS ،آیفون های لمسی و هوشمند، دوربین های مداربسته،سیستم صوتی درسقف ها، پکیج مستقل واحد ها را شامل میشود.